Supertrolejbus

Nowe Trollino 12 hybrid powstaje na bazie konstrukcji elektrycznego Urbino. Niektóre z komponentów układu zasilania Trollino zostały przeniesione z Urbino, a inne, takie jak np. odbierak prądu nazywany także pantografem, pochodzą z trolejbusa.

 

Trójczłonowy Solaris może być napędzany na różne sposoby, jednak bezemisyjne źródło napędu wydaje się na czasie, a ponadto zapewnia ponad 32-tonowemu pojazdowi zachować odpowiednią pojemność przestrzeni pasażerskiej. Niebagatelną rolę odgrywa także duże doświadczenie Solarisa w produkcji i dostawach trolejbusów na rynki Europy. Od 2001 roku, kiedy został wyprodukowany pierwszy Trollino12, do dziś Solaris dostarczył 1342 trolejbusy do 17 krajów, kontrolując 40% europejskiej sprzedaży. Mniej więcej w tym samym czasie firma z Bolechowa zaczęła rozwijać stosowanie technologii napędów elektrycznych w autobusach komunikacji miejskiej, stając się obecnie jednym z największych ich producentów.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...