Supersilnik Mercdes-Benz

Nowy OM 471 Euro-6 o pojemności skokowej 12,7 l od października br. będzie dostępny w sprzedaży łącznie z pojazdami (autobusami) koncernu Daimler (Mercedes-Benz, Setra). Silnik przeżył gruntowną przebudowę układu wtryskowego (ciśnienie wtrysku do 2700 barów), a także zasilania. Zastosowano nową turbosprężarkę, której producentem jest sam Mercedes-Benz (Mannheim). Decyzja o produkcji jednego z najważniejszych komponentów układu zasilania leży u podstaw wysokich osiągów silnika, w tym zmniejszenia zużycia paliwa o ok. 3% w odniesieniu do poprzedniej generacji OM 471. Asymetryczna turbosprężarka, kolektor wydechowy oraz zawór EGR tworzą zintegrowany zespół, który poza wysoką wydajnością zapewnia także niezawodność działania. Zawór EGR nowego silnika Mercedesa został umieszczony w strefie panowania najwyższych temperatur ułatwiających jego samooczyszczanie.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...