Rola i współpraca załogi

Kierowca nigdy nie powinien łamać przepisów na polecenie pilota/kierownika grupy, który chce zrealizować program za wszelką cenę, przypodobać się klientom, czasem tuszując w ten sposób niedociągnięcia w organizacji wyjazdu.

 

Realizując usługę transportową zawsze trzeba pamiętać, że to kierowca/pilot są w pracy, a klient/pasażer jedzie wypocząć, zwiedzić i zabawić się. Niestety, czasem zachowania klientów zdecydowanie odbiegają od normy współżycia społecznego i wtedy należy podjąć interwencję. I tu zarówno pilot, jak i kierowcy muszą wykazać się znajomością psychologii oraz umiejętnością zapanowania nad sytuacją. Bywają takie momenty, że załoga nie może przekroczyć swoich kompetencji i wtedy należy wezwać odpowiednie służby mundurowe. Bezwzględnie przestrzegana powinna być zasada: nie wolno osoby, która jest pod wpływem alkoholu lub innych używek czy uciążliwej ze względu na agresywność dla innych współpasażerów wysadzić z autokaru w dowolnym miejscu, na parkingu i pozostawić bez nadzoru uprawnionych do tego służb.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...