Mercedes-Benz Intouro M

Model Intouro M prowadzi się jak rasowego coacha, a przesądzają o tym dynamiczny silnik oraz udoskonalony układ sterowania zmianą biegów, ongiś atrybut turystycznych Mercedesów.

 

Wprowadzając model Intouro na poziom Euro-6, Mercedes unowocześnił jego układ napędowy, ale także poszerzył ofertę nadwozi do trzech wariantów o długości 12,14 m (Intouro), 12,64 (Intouro M) oraz 13,32 m (Intouro L). Wnętrze pozostało przy znanym wystroju, ale dokonano w nim kilku zasadniczych zmian, odmieniających np. technikę kierowania autobusem. Zamiast dźwigni zmiany biegów wystającej z podłogi zastosowano joystick typowy dla autobusów marki Mercedes-Benz.

 

Zużycie paliwa 
(całkowita masa 16 t)

autostrada, Kraków – Katowice

śr. zuż. paliwa

17,1 l/100 km

pochmurno, bezwietrznie

śr. prędkość

80,0 km/h

temp.

13 oC

 

autostrada, Katowice – Kraków

śr. zuż. paliwa

18,7 l/100 km

pochmurno, bezwietrznie

śr. prędkość

100 km/h

temp.

14 oC

 

próba górska Kraków – Myślenice

śr. zuż. paliwa

23,9/100 km

pochmurno, bezwietrznie

śr. prędkość

60 km/h

temp.

14oC

 

próba górska Myślenice – Kraków

śr. zuż. paliwa

22,9l/100 km

pochmurno, bezwietrznie

śr. prędkość

65,4 km/h

temp.

14oC

 

Średnia z testu 22,3 l/100 km (z dojazdami)

Zużycie AdBlue ok. 3% zużycia paliwa

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...