Miarka się przebrała?

Takie można odnieść wrażenie, obserwując przygotowania do ogólnopolskiego protestu polskich przewoźników osobowych, który ma się odbyć 6 października br. przed sejmem w Warszawie.

 

Jedyna zmiana, jaką udało się w ostatnim czasie załatwić, przy wyraźnym wsparciu posła Andrzeja Adamczyka, wiceprzewodniczącego Sejmowej Komisji Infrastruktury, dotyczy zabezpieczeń dla przewoźników, czyli rozszerzenia zapisu, że również mała firma może przedstawić bilans, mimo że nie prowadzi pełnej księgowości. Obecnie przewoźnik nie jest już zmuszony do okazywania np. drogich polis ubezpieczeniowych czy zabezpieczeń bankowych, by otrzymać stosowną licencję do wykonywania transportu drogowego. Natomiast inne problemy, z którymi przewoźnicy borykają się od lat, pozostają nadal nierozwiązane.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...