Busworld 2015

Wystawa Busworld, jak zwykle przygotowana z rozmachem, stanowiła doskonały przegląd sytuacji na europejskim rynku autobusowym. W Kortrijk można było usłyszeć także echa dochodzące z naszego kraju.

 

W Europie największą sprzedaż Temsa osiąga we Francji (4200 jednostek), 700 w Niemczech oraz tyle samo w krajach Beneluksu i we Włoszech. W centralnej Austrii znajduje się nowoczesne centrum logistyczne ułatwiające dystrybucję części zamiennych. Sprzedaż na Starym Kontynencie oraz w Izraelu odbywa się z pośrednictwem 20 dealerów, w tym jednego z Polski (Peterbus Piotr Wójcik) powołanego w ub.r. Pojawienie się na polskim rynku jednego z największych producentów midibusów może być efektem budzącego się popytu na autobusy produkowane kiedyś w polskich fabrykach. Początek nowego trendu zwiastuje prototyp Solarisa, także celujący w sektor midi. Zarówno Temsa, jak i Solaris w swoich konstrukcjach midi wykorzystują silniki o podobnej mocy.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...