Automet stawia na niską podłogę

Na pewno dużym wydarzeniem w historii Autometu, a także całego polskiego rynku klasy MINI, jest opracowanie przez sanocką firmę własnego nadwozia Cityliner Smile.

 

Dzięki temu firma mogła lepiej dopasować jego wnętrze do potrzeb klientów i np. wprowadzić przeszkloną tylną ścianę oraz podwyższyć samo wnętrze (1980 mm – 2185 mm). Konstrukcja Smile bazuje na ramie podwozia i składa się ze stalowych, zespawanych ze sobą profili (1.4003), do których następnie przyklejono blachę aluminiową (z boków) oraz laminat (dach oraz tylna i przednia ściana). Kabinę kierowcy wkomponowano w szkielet nadwozia.

Reszta wyposażenia jest w zasadzie identyczna jak w furgonowej wersji Cityliner zarówno jeżeli chodzi o wykończenie wnętrza, klimatyzację, drzwi pasażerskie, jak i stanowisko kierowcy. Oba pojazdy mają też dopuszczenie do ruchu na podstawie homologacji WE.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...