Volvo 9700 Euro-6

2-osiowy „9700” otrzymując VDS, zyskał na kulturze pracy układu kierowniczego, ale także stał się mniej podatny np. na sprężystość opon wpływającą na ruchy nadwozia podczas jazdy.

 

Komfort na pokładzie autobusu prowadzonego z pomocą aktywnego układu kierowniczego nabiera nowego znaczenia. W tych okolicznościach trudno wyobrazić sobie pokład bez lodówki, co prawda opcjonalnie montowanej w kokpicie. Nie przewidziano dla niej specjalnej wnęki, mimo to idealnie komponuje się z miejscem pracy pilota. Pilot ma do dyspozycji spory schowek dostępny od wewnątrz oraz zamykaną szafkę.

W kokpicie po stronie kierowcy nie widać większych zmian z wyjątkiem przełączników sterujących adaptacyjnym tempomatem. ACC kazał na siebie długo czekać, ale FCG chroniący kokpit przed skutkami zderzenia Volvo wprowadziło jako pierwszy producent autobusów.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...