Autobusy w cieniu ciężarówek

 

Organizatorem spotkania była marka MAN TopUsed Center, która oferuje nie tylko używane autobusy, ale przede wszystkim ciężarówki wszystkich marek i typów (w ponad 30 krajach świata za pośrednictwem kilkudziesięciu własnych placówek). I to właśnie ten segment jest podstawą prowadzonego biznesu. O skali autobusowej działki świadczy fakt, że za pośrednictwem Centrum Autobusów Używanych MAN Truck & Bus Polska corocznie trafia do odbiorców 40-60 pojazdów. W kontekście autobusowego rynku to dużo, natomiast w skali rynku użytkowych pojazdów – mało. Dlatego w odróżnieniu od poprzednich edycji 18 maja w serwisie MAN w Sadach obok prezentacji autobusów używanych przedstawiono również ofertę ciągników siodłowych „z drugiej ręki”, a także najnowsze propozycje serwisowe MAN-a. Natomiast na pewno autobusowym wydarzeniem była prezentacja miejskiego autobusu hybrydowego MAN Lion`s City Hybrid dla MZK Jelenia Góra. To już trzecia używana hybryda na naszym rynku, gdyż dwa egzemplarze jeżdżą w Białymstoku.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...