Niska emisja i niskie TCO

Hanower zgromadził niemal całą branżę autobusową Europy, a także chińskich producentów zaangażowanych w rozwój technologii napędów elektrycznych.

Elektryczność wykorzystywana do napędu środków autobusowej komunikacji miejskiej została powszechnie uznana za rozwiązanie przyczyniające się do zmniejszenia ilości szkodliwych substancji oraz hałasu, zyskując aprobatę władz unijnych i państwowych. W naszym kraju został uruchomiony program e-bus wspomagający producentów i użytkowników bezemisyjnych środków transportu.

Napęd elektryczny nadal jest przedmiotem badań i testów, co nie zmienia faktu, że wielu producentów z sukcesem sprzedaje autobusy nisko- i bezemisyjne. Pozostali, a wśród nich Daimler i MAN, deklarują rychłe uruchomienie produkcji. Prototypowy Mercedes-Benz przyciągał uwagę niezwykłym projektem nadwozia i jego wnętrza, ale do napędu na razie posłużył diesel.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...