Drodzy Czytelnicy

Struktura sprzedaży autobusów w Polsce wydaje się pozostawać bez związku z wielkością ich produkcji, z wyjątkiem autobusów marki Solaris. Polski producent traktuje rodzimy rynek priorytetowo, ale także intensywnie rozwija swoją działalność za granicą. Co z tego wynikło – dowiedzieliśmy się na corocznej konferencji prasowej organizowanej przez Solaris Bus & Coach SA.

Polskie fabryki zagranicznych koncernów produkują głównie na eksport, ale Volvo coraz częściej bierze udział w przetargach na dostawy autobusów komunikacji miejskiej. Szwedzki koncern w dziedzinie tzw. e-mobilności oferuje przedsiębiorstwom komunikacyjnym kompletne rozwiązania. A w naszej prezentacji także Volvo, ale napędzane klasycznym dieslem. Model 8900 może być wykorzystywany w komunikacji miejskiej, a także międzymiastowej, z czego zadowolony jest m.in. jego nabywca – MZK Kędzierzyn-Koźle sp. z o.o.

Fabryka potentata produkcji m.in. autobusów międzymiastowych znajduje się blisko naszej południowej granicy, w Vysokim Mycie. Wytwarzany tam Iveco Crossway należy do jednych z najpopularniejszych w Europie i w Polsce jednostek typu intercity. Wzrost popytu na pojazdy międzymiastowe może nastąpić z wejściem długo zapowiadanej ustawy. Polecamy rubrykę Problemy.

„Klient serwisu nie może odejść bez pomocy” – efektowna dewiza i tytuł wywiadu w marcowo-kwietniowym wydaniu „PT Busa” z menedżerem serwisu Volvo Group Truck Poland. Wrodzona opiekuńczość pań bywa cenioną w pracy zawodowej cechą, która pokierowała karierą m.in. Bernadety Piegat.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...