Hybryda z Wrocławia

W samym tylko roku 2016 Volvo sprzedało 533 zelektryfikowane autobusy i podwozia.

Największym rynkiem zbytu dla „zielonych” autobusów Volvo jest Wielka Brytania, która odebrała prawie połowę wyprodukowanej sumy (1425) i w zdecydowanej większości były to podwozia. Kolejne główne rynki to: Kolumbia (468), Szwecja (196), Hiszpania (137), Niemcy (135), Szwajcaria (129) i Norwegia (109).

W ciągu ostatnich dwóch lat popyt na autobusy hybrydowe wzrósł również w Europie Wschodniej dzięki Estonii (44) oraz Polsce (48). W naszym kraju Volvo do podanej sumy zaliczyło już Sosnowiec, gdzie dostarczy 25 sztuk autobusów hybrydowych dwunastometrowych 7900 LH z ceną jednostkową autobusu netto 1 449 900,00 zł oraz 10 sztuk autobusów hybrydowych 18-metrowych 7900 LAH z ceną jednostkową autobusu netto 2 229 900,00 zł.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...