Volvo FE-320 4x2 Euro-616

Nowy 6-cylindrowy silnik oraz 12-biegowa zautomatyzowana przekładnia znalazły się w podwoziu FE 320 o DMC 18/19 ton. 

Efektywność wykorzystania paliwa nie była jedyną wytyczną podczas konfigurowania układu napędowego Volvo FE 320 Euro-6. Jednym z czynników niezawodnej eksploatacji ekologicznych silników jest drożny układ oczyszczania spalin, a szczególnie filtr DPF. Szybki dyferencjał mobilizuje silnik do wykorzystywania rezerw swoich parametrów, a tym samym utrzymywania m.in. optymalnej temperatury układu wydechowego i katalizatora. Niechłodzony EGR, który Volvo stosuje w D8K, także jest w tym pomocny, jednak w zamian układ SCR zużywa nieco więcej AdBlue niż podobny układ zbudowany w oparciu o recyrkulację spalin z wodnym chłodzeniem.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...