Euro-6 w konfiguracjach

W sektorze dystrybucyjnym holenderska odpowiedź na wyzwanie postawione przez Euro-6 to przede wszystkim MX11, nowej generacji 6-cylindrowy silnik, typowy przedstawiciel tzw. downsizingu. 

Wieloosiowe podwozia DAF uważa za swoją specjalność. Atut producenta wytwarzającego pod jednym dachem cały arsenał komponentów jest niezaprzeczalny, zważywszy że warunkiem optymalnego ich zestrojenia często są centymetry lub np. dziesiąte części przełożenia przekładni głównej. Przedni zwis dafowskich podwozi należy do najkrótszych, wykazując zalety w transporcie budowlanym oraz komunalnym. DAF obecnie jako jedyny stosuje układ kompensacji obciążenia przednich osi kierowanych w czteroosiowych podwoziach. Układ ten znajduje zastosowanie w podwoziach wywrotek, przyczyniając się do poprawy kierowalności oraz trwałości ogumienia i części podlegających zmiennym obciążeniom.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...