„e”-furgon Nissana

Pierwszy Nissan eNV200, który pojawił się w Polsce, nie wzbudzał sensacji. Bo niewielu domyśliło się, że to elektryczna furgonetka. 

Nasz krótki test miał odpowiedzieć na podstawowe pytanie narzucające się każdemu, kto zetknął się z samochodem elektrycznym: jak się to je?

O samym komforcie pisaliśmy już wcześniej, a ponieważ NV200 jest minifurgonem o poj. ładunkowej 4,2 m3 i dość oszczędnie zaprojektowanej kabinie kierowcy, nie należy się spodziewać nadmiernego wypasu, biorąc pod uwagę, że mały furgonik zabiera maksymalnie dużo towaru i dobrze spisuje się w mieście.

Osiągi wynikające z zastosowania motoru elektrycznego o mocy 80 kW i momencie 254 Nm są więcej niż zadowalające. Chodzi nie tylko o przyspieszenia, ale i cichą jazdę, i dobre trzymanie się drogi dzięki niskiemu środkowi ciężkości.

O tym wiedzieliśmy wcześniej i znów potwierdziliśmy, jeżdżąc po Krakowie i okolicach.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...