Vito podobne, ale rewolucyjne?

Na światowej premierze nowego Vito w Berlinie mogliśmy się przekonać, że w pewnym sensie Vito dostało więcej niż osobowy kuzyn, produkowany na tej samej, odnowionej kosztem 190 mln euro, linii fabryki w Vitorii. 

Vito może być blaszanym furgonem, albo poręcznym Mixto dla przewozu osób i rzeczy, albo nową formułą Tourer, czyli pasażerskim pojazdem produkowanym w trzech klasach wyposażenia. Niezależnie od zmian w zawieszeniu zaczynających się od wprowadzenia elektromechanicznego wspomagania i dwóch zróżnicowanych tylnych osi potężną pracę wykonali spece od zwalczania hałasu. Plotka głosi, że komfort akustyczny był obsesją szefa samochodów dostawczych Mercedesa, który uparł się, by Vito było rekordowo ciche. Nie chodzi tylko o urwane dwa decybele, ale o dziesiątki drobnych zmian, nowych połączeń elementów podlegających wibracji itd.

Tak jak dotąd Vito ma dwa rozstawy osi i trzy długości nadwozia.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...