100 oddziałów Europartu6

Odpowiadając za region wschodniej Europy, zapewne widzi pan różnice między działalnością Europartu w zachodniej i wschodniej części kontynentu?

– Są różnice, np. inne są relacje między klientami a sprzedawcami, na wschodzie są one zdecydowanie mocniejsze. Są też różnice wynikające z innej infrastruktury, które wymuszają inną organizację sieci. Z tych powodów szkolenie pracowników jest tu, na wschodzie, ważniejszy. Szczególnie biorąc pod uwagę, że brakuje ludzi z przygotowaniem technicznym, a jednocześnie potrafiących pracować dynamicznie.

Jednym z kluczy do sukcesu jest wiedza, które części są potrzebne na danym rynku.

– Są, oczywiście, różne kanały zdobywania takiej informacji, zaczynając od handlowców. Jednak problemem jest nie tylko zdobywanie takiej wiedzy, ale i to, jak prawidłowo tę zdobytą już wiedzę przekazać wyżej w firmie.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...