Trzecie oko kierowcy?

Jadąc na konferencję i prezentację rozwiązań dotyczących bezpieczeństwa w transporcie, mogliśmy się początkowo dziwić, że pierwsze słowa odnosiły się do wyników biznesowych producentów ciężarówek. 

Co to ma wspólnego z bezpieczeństwem? Otóż ma. Bo gdy Daimler zwiększa sprzedaż, poprawia wyniki (EBiT i RoS), może utrzymać swoją technologiczną przewagę nad konkurencją. Gdy co roku Daimler Trucks wydaje miliard euro na badania rozwojowe (czym zajmuje się 5600 osób), nadal będą kontynuowane prace nad poprawą bezpieczeństwa, wydajności i jeszcze w paru obszarach.

Co prawda w ostatnich 12 latach transport w Europie zwiększył się (w tonokilometrach) o 15%, a liczba ofiar wypadków śmiertelnych z udziałem ciężarówek spadła o 60%, to jednak nadal jest sporo do poprawienia.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...