Ciche Daily nie tylko CNG…

Ostatnio w Turynie Iveco pokazało nam całkiem świeże pojazdy wchodzące w nadchodzących miesiącach do seryjnej produkcji. Są to wersje: elektryczne, gazowe, terenowe. 

Potężne zmiany w bardzo popularnym w Europie (i zresztą nie tylko) samochodzie dostawczym objęły niemal wszystkie jego podzespoły, może stosunkowo mniej ulepszeń widzieliśmy w silnikach. Zmieniono bowiem rozstawy osi, dodając nowe, jak choćby 4,1 m, zwiększono ładowność, zawieszenia, poprawiono komfort w kabinie. Pisaliśmy już, że poza obniżeniem zużycia paliwa poprawiło się zachowanie na drodze związane m.in. z wydłużeniem rozstawu osi.

Daily ma od teraz największą w klasie ładownię o pojemności 19,6 m3. A od jesieni będzie miało masę całkowitą aż 7200 kg, też rekord. Przy lekkim obniżeniu masy własnej oznacza to, że Daily może mieć ładowność, dla wersji furgonowej, ponad 4 t, a dla podwozi 4700 kg.

 

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...