Nowa era Renault Trucks

Czy koncepcja globalnych, światowych ciężarówek jest realna?

– Z powodu przepisów inne są trucki w Europie, a inne w Ameryce. I tak na razie zostanie.

Jednak globalizacja postępuje, firmy i marki mogą albo muszą łączyć siły. Może kiedyś będzie jeden producent trucków na cały świat?

– To byłby koniec rynku… Nie bardzo wierzę w taki scenariusz, zresztą potrzeby klientów w poszczególnych regionach są i może będą dalej różne…

W Europie trwa jeszcze tzw. integracja sieci handlowo-serwisowej Volvo Trucks i Renault Trucks. Jak ten proces może wpływać, a może utrudniać, Wasze działania, w tym sprzedaż nowych pojazdów?

– To przeszkadzało i nadal trochę utrudnia naszą sprzedaż, ale docelowo to poprawi naszą sytuację poprzez zwiększenie gęstości sieci warsztatów i punktów handlowych. Już obserwowane na niektórych rynkach kilkudziesięcioprocentowe zwiększenie ilości warsztatów jest ważne dla klientów.

 

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...