Scania R 410 Euro-6

Testowy zestaw napędza 410-konny silnik, w sam raz na potrzeby transportu ładunków objętościowych. Niewygórowana moc oraz moment obrotowy (2150 Nm) dają dużą swobodę wyboru skrzyni biegów oraz przekładni głównej.

 

Testowy zestaw napędza 410-konny silnik, w sam raz na potrzeby transportu ładunków objętościowych. Niewygórowana moc oraz moment obrotowy (2150 Nm) dają dużą swobodę wyboru skrzyni biegów oraz przekładni głównej w celu zoptymalizowania układu napędowego. Zastosowano jedną z najlżejszych dwunastobiegowych zautomatyzowanych przekładni zblokowaną z retarderem, uzyskując efektywne narzędzie do napędzania i hamowania zestawu. Nie szarżowano z obniżaniem przełożenia przekładni głównej, zresztą Scania w przeciwieństwie do konkurentów nie zeszła poniżej 2,5:1. Przełożenie 2,59 w połączeniu z niskoprofilowym ogumieniem na osi napędowej będzie wsparciem dla R 410 pokonującej długie podjazdy, ale na płaskich drogach nie pomoże oszczędzać paliwa, zwłaszcza po przekroczeniu 80 km/h.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...