Dystrybucja bez rewolucji

Rozpoczęta w roku 2012 wymiana całej gamy pojazdów ciężarowych Mercedesa zaczęła się od Actrosa, potem poszły modele klasy średniej, a w końcu, w roku 2013, pokazano aktualną rodzinę dystrybucyjną Atego.

 Kluczowe dla nowego Atego są jednak zmiany w napędach, gdzie nadal widzimy silniki 4- i 6-cylindrowe, ale po solidnych zmianach. Ten 5-litrowy oferuje teraz osiągi niedawno dostarczane przez większe jednostki, co dotyczy głównie dostępności momentu maksymalnego. Nie był to szybki tuning, ale znaczące ulepszenia rozwojowe, skoro Mercedes deklaruje teraz o 50% mniejsze zużycie oleju silnikowego i o 25% dłuższe przebiegi do remontu aż do 700 tys. km.

W wielu krajach standardowo Atego jest oferowane z nowymi przekładniami 6- lub 8- stopniowymi Powershfit 3, które cechuje nie tylko szybsza zmiana biegów, ale wiele nowych funkcji i oprócz czterech trybów zmiany biegów także różne tryby jazdy, w zależności od przeznaczenia pojazdu.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...