Ford transit 2

Jak wiecie, Ford „poszatkował” swoje auta dostawcze, one się nadal nazywają Transit, ale są aż cztery różne pojazdy o tej nazwie. Ten, który całkowicie zasługuje na nazwę, przez kilkadziesiąt lat przynoszącą marce sławę, nosi faktycznie tylko krótką nazwę Transit. I jest zupełnie inny od poprzednika, większy i wygodniejszy.

Ocena nowej wielkości jest dość łatwa, bo dotyczy i zwiększonej ładowni, i wygodniejszej kabiny. W testowanym samochodzie L2H2, czyli typowym średniaku, też było to zauważalne. Ponieważ Transit 2-tonowy ma dwa rozstawy osi (3330 i 3750 mm) i trzy długości nadwozia (w wersji furgonowej, bo podwozia mają pięć długości), a dwie wysokości dachów, łatwo znaleźć odmianę „środkową”. Ona w opcji z napędem na przednią oś ma ładownię 11,5 m3 (na tył – 11 m3). Zatem średni Transit jest niemal o jeden kubik pojemniejszy. I ma 1886 mm wysokości na ładowni, co pozwala na normalne poruszanie się po niej.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...