Iveco Lab

Udana akcja promocyjna najnowszych produktów włoskiego koncernu skierowana jest m.in. do operatorów transportu długodystansowego i dystrybucyjnego.

 

Wejście Euro-6 podzieliło producentów ciężkich samochodów ciężarowych na dwa obozy: zwolenników czystego SCR oraz kombinacji EGR i SCR. Iveco najwcześniej opowiedziało się po stronie rozwiązania bez recyrkulacji spalin, przygotowując wprowadzenie na rynek nowego silnika o dużej pojemności skokowej spełniającego Euro-6. Nowa jednostka napędowa została specjalnie skonstruowana do współpracy z Hi-eSCR, dlatego różni się od konkurentów budową oraz funkcjonowaniem. Z tych różnic wynikają zalety, o czym Iveco Poland przekonywało swoich klientów podczas objazdowych warsztatów organizowanych w głównych regionach naszego kraju.

Filtr cząstek stałych (DPF) brzemię Euro-6, wykorzystywane jest przez konkurentów chwalących się swoimi systemami oczyszczania spalin. Hi-eSCR wprowadzony przez Iveco pozwala filtrowi cząstek stałych (DPF) na nieprzerwaną pracę na dystansie do ok. 450 tys. km (możliwe nawet 600 tys. km) w transporcie międzynarodowym.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...