Daily niższe i większe

Pisaliśmy w tym roku o nowym Daily 3. generacji po pokazach, a przed zdobyciem przez nowe Iveco nagrody „Van of the Year 2015”. Dopiero po tym wyróżnieniu jeździliśmy Daily po Polsce.

 

Wcześniej przyglądnęliśmy się nadwoziu Daily, a to dlatego, że Iveco zamierza mocniej niż dotąd konkurować właśnie w segmencie zamkniętych blaszaków. W projektowaniu nadwozia współczesnych furgonetek widać dwie tendencje: zwiększanie lub zmniejszanie przetłoczeń paneli ścian bocznych samochodu. Daily jest przykładem na to drugie, jest niemal całkiem płaskie, co jednak nie niesie zagrożenia pogorszenia sztywności całej zabudowy. To, co ważne i decydujące, jest ukryte pod płatami blachy, a i z punktu widzenia utrzymania czystości i możliwości oklejania boków reklamami firmowymi rozwiązanie jest korzystniejsze. Dodajmy jeszcze mocno zmieniony przód z nową maską i reflektorami oraz zderzakiem i… Daily wygląda najlepiej od czasu, gdy pojawiło się na rynku.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...