Scania: „410” i superserwis

Przy okazji prezentacji najnowszej stacji serwisowej w Białymstoku Scania Polska poinformowała nas o wynikach minionego roku i o planach.

 

Nie było problemów z odpowiedzią, który model sprzedawał się najlepiej. Ponad 70% to Scania R z silnikiem 410 KM bez EGR-u. Bestseller z Södertälje jest chętnie kupowany, mimo stosunkowo niskiej mocy, z dwóch powodów – wyjaśniał szef marketingu Paweł Paluch. Po pierwsze, ta Scania zużywa o 13% mniej paliwa niż jej poprzednik Euro-5, w sytuacji gdy większość konkurentów deklaruje poprawę o 7-9%. Po drugie, choć silnik ma mniej koni od poprzedniczki 420 KM, to ważniejszy jest dostępny moment, czyli faktyczne możliwości pokonywania trasy. Większość tych Scanii to wersja Streamline i z wyposażeniem Ecolution, czyli optymalizacją paliwa wpływającą na niskie koszty. Niezależnie od technicznych rozwiązań w samochodzie kierowcy tych pojazdów korzystają z porad trenerów (couchów), których pięciu wspiera posiadaczy Ecolution.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...