„Ciężarówka i Stacja Roku 2015”

Po raz 22. ogłaszamy rozpoczęcie naszych dorocznych konkursów na „Ciężarówkę Roku w Polsce” i „Najlepszą Stację Paliwową Roku”.

 

Nie zmieniamy zasad. Ciężarówka zgłaszana przez głosujących musi spełniać kilka warunków. Musi mieć powyżej 6 t DMC, a także powinna znajdować się w sprzedaży w Polsce w roku 2014. Co miesiąc ułatwiamy zadanie uczestnikom tego plebiscytu, gdyż na naszych łamach znajdujecie sporo tekstów o nowych ciężarówkach. Publikujemy testy drogowe i z reguły opisują one pojazdy wprowadzone do ruchu w okresie kilku miesięcy przed testem.

Przypomnimy dla porządku, że testowaliśmy w roku 2014 m.in.: Scanię G i R Euro-6, Volvo FH i FE, DAF-a LF, Renault T, MB Actrosa StreamSpace i Atego oraz Stralisa Hi-Way. Na rynku pojawił się w tym okresie zupełnie nowy ciągnik Renault T Optifuel i nowy DAF CF.

Od 22 lat redakcja „Polskiego Trakera” rozpisuje zimą plebiscyt, w którym czytelnicy a więc kierowcy, mechanicy, przewoźnicy, pracownicy całego zaplecza transportowego, lub po prostu sympatycy wielkich pojazdów, mogą oddać głos na „Najlepszą stację paliwową roku w Polsce”. Przypominamy, że tytuły przyznawane są dożywotnio, dlatego nie głosujecie na nagrodzone już stacje.

Dane uczestnika

Ciężarówka Roku 2018

Ciężarówka Ćwierćwiecza

Stacja Cwierćwiecza

 

* - pola wymagane do wypełnienia

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...