Nowe Vito napędza WOŚP

100 000 – w przybliżeniu tyle czerwonych serduszek uczestnicy XXIII Finału WOŚP przykleili na nowych Vito biorących udział w zbiórce charytatywnej w całej Polsce. Każdą nalepkę Mercedes-Benz Polska nagrodzi pomocą o wartości złotówki na rzecz Orkiestry. Podczas finału fundacja otrzymała nowe Vito, które zostanie wykorzystane do prowadzenia programu „Ratujemy i uczymy ratować”.

Od rana w tegorocznym finale WOŚP brali udział nietypowi wolontariusze. Na ulice siedmiu polskich miast: Warszawy, Krakowa, Chorzowa, Rzeszowa, Bydgoszczy, Lublina i Szczecina wyjechały flagowe samochody dostawcze Mercedesa: nowe Vito. Przez cały dzień uczestnicy finału naklejali na nich charakterystyczne czerwone serduszka. Za każdą nalepkę firma Mercedes-Benz Polska obiecała przekazać fundacji WOŚP złotówkę.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...