Bez testera ani rusz!

Maszyny opakowane urządzeniami elektronicznymi są coraz lepsze, ale coraz trudniej je naprawiać. Przyglądnęliśmy się, jak współczesne autoryzowane warsztaty mają rozwiązaną kwestię obsługi nowoczesnych ciężarówek. Zadaliśmy serwisom kilka identycznych pytań dotyczących diagnostyki.

 

1. Od kiedy w Waszej autoryzowanej sieci używacie testerów diagnostycznych, kiedy weszła ostatnia generacja takich urządzeń?

2. Czym ta ostatnia generacja różni się od poprzednich?

3. Jak szkolicie diagnostów obsługi tych urządzeń?

4. Czy są zalecenia, kiedy podpinać pojazd do komputera?

5. Czy istnieje odrębna usługa odpłatna w serwisach; diagnostyka (kompleksowa) pojazdu? Ile kosztuje?

6. Czy poza wyszkolonymi diagnostami inni pracownicy serwisów są jakoś przygotowani do zastępczego wykonywania takich diagnoz?

7. Czy w serwisach mogą być używane inne, nie wasze narzędzia do diagnostyki, innych dostawców?

8. Czy możliwe jest zakupienie tego oprzyrządowania przez niezależne warsztaty w Polsce?

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...