0 23 sztuki…

– Rok 2014 był bardzo przyzwoity – powiedział prezes MAN Truck and Bus Polska Piotr Stański na konferencji podsumowującej ubiegły sezon handlowy.

 

Choć nie we wszystkich segmentach MAN był usatysfakcjonowany, w sumie sprzedał 3171 samochodów, czyli tylko o 23 sztuki mniej od nowego lidera rynku. Mowa tu o łącznej sprzedaży powyżej 6 t.

Szef sprzedaży Bernard Wieruszewski przyznał, że po boomie roku 2013 nie wszyscy właściwie oszacowali popyt, a także MAN spodziewał się spokojniejszej końcówki roku. Tymczasem w ostatnim kwartale zakupy rosły dynamicznie i skończyło się na 17 392 samochodach kupionych i zarejestrowanych przez polskie firmy. MAN ostatecznie zdobył 18,2% tego rynku.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...