Renault T 440

Zgrabna bryła kabiny zgodnie z oczekiwaniami zachowała niską masę, choć jest całostalową konstrukcją (kataforeza, cynkowanie). Pneumatyczne zawieszenie dość dobrze z nią współpracuje, zapewniając przyzwoity komfort.

 

Wyniki testów Renault T dotychczas publikowane na łamach „Polskiego Trakera” zostały uzyskane w podobnych warunkach, a ponadto zachowują powtarzalność pomimo różnic w zastosowanych jednostkach napędowych. Silniki napędzające model T 460 („PT” 12/2014) oraz T 440 reprezentują różne kategorie pojemności skokowej oraz konstrukcje układów wtryskowych, jednak łączy je wspólny parametr tj. maksymalny moment obrotowy o wartości 2200 Nm. T napędzane dużym silnikiem spaliło odrobinę więcej, ale w odniesieniu do prędkości jazdy pomiędzy obydwoma modelami jest remis. Przewaga T 460 polega na niższym ciężarze własnym uzyskanym z pomocą lżejszego silnika. W transporcie gazów, paliwa itp. każde 100 kg to spory zysk na ładowności zestawu.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...