Lider rynku i mistrz off-roadu

Na poligon w Radziejowicach Mercedes ściągnął wszystko, czym dysponuje w off- roadzie. Zaczynając od Actrosów budowlanych, przez Arocsa do Unimoga, a nawet terenowej G-klasy.

 

Zanim przedstawiono nam najnowszą pełną gamę pojazdów terenowych, Przemysław Rajewski, dyrektor zarządzający MB Poland, wyjaśniał, jak marka osiągnęła taki sukces. To wynik zupełnie nowej gamy samochodów wszelkich klas tonażowych, ale i całkowitej oferty usług związanych z ciężarówkami.

Mercedes oczekuje w tym roku 5-10-% wzrostu sprzedaży, a w perspektywie 3-4 lat nasz rynek może osiągnąć poziom 20 tysięcy ciężarówek. Celem wyznaczonym dla MB Polska jest utrzymanie pozycji oraz rozwój sieci, która ma status „w rozbudowie” i planuje się otwarcie w tym roku dwóch nowych placówek. Nowe samochody są coraz bardziej skomplikowane, a dobrych kierowców brakuje – usłyszeliśmy od szefów Mercedesa – więc tym bardziej należy rozwijać Mercedes Academy i inne formy szkolenia kierowców.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...