Mercedes-Benz Actros 1851 Euro-6

Mercedes uzyskał wysoką efektywność spalania, ułatwiającą uzyskanie tzw. średniego zużycia paliwa. „Mietek nie tankuje już tyle, co kiedyś”, ale udoskonalony proces spalania nie jest oczywiście jedyną tego zasługą.

 Actros zasłużył na popularność, demonstrując gruntowne przystosowanie do nowych warunków eksploatacji narzuconych normami Euro-6. Stosując m.in. nowoczesny system wtrysku paliwa X-Pulse, Mercedes uzyskał wysoką efektywność spalania, ułatwiającą uzyskanie tzw. średniego zużycia paliwa. „Mietek nie tankuje już tyle, co kiedyś”, ale udoskonalony proces spalania nie jest oczywiście jedyną tego zasługą. W silniku nowego Actrosa zastosowano także nowatorski układ doładowania, chłodzenia, a także dekompresyjny hamulec silnikowy o mocy, którą Actrosy dotąd nie dysponowały. Silnikowi o wysokiej sprawności wtóruje udoskonalona PowerShift3, zautomatyzowana skrzynia biegów pracująca w trybie EcoRoll, pełzania, współpracująca z tempomatem sterowanymGPS-em oraz jedynym w swoim rodzaju wodnym zwalniaczem hydrodynamicznym.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...