Z wodorem na Champs Elysées?

Przez dwa lata liderem produktowym Renault była gama T. Pozostałe rodziny i typy pozostawały trochę w cieniu. Teraz dystrybucyjne samochody z Francji mogą być wsparte najnowszymi propozycjami napędów alternatywnych.

 

Renault przedstawiło efekty swoich prac rozwojowych na konferencji o nazwie Energy Efficiency Days, a oznacza to, że Francuzi z jednej strony nie zwalniają prac nad bardziej wydajnymi paliwowo ciężarówkami drogowymi, a z drugiej przyspieszają rozwój pojazdów dystrybucyjnych, ale zasilanych paliwami alternatywnymi. To część programu EDIT (Efficient Distribution Truck), który prowadzony jest z sześcioma partnerami i który ma dać dystrybucję tańszą oraz wydajniejszą o 13%. I to w oparciu o takie technologie, które do roku 2020 będą dostępne na rynku.

Choć u nas samo pojęcie napęd alternatywny nie jest nazbyt ekscytujące, oferta prototypów i samochodów testowych opartych o istniejącą rodzinę „D” była więcej niż ciekawa. I z technicznego, i rynkowego punktu widzenia.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...