Master Twin Cab

O samym podwoziu Mastera nie trzeba się rozpisywać. Dobrą sławę zdobył już wcześniej, a po wprowadzeniu zmian w ramach nowego Mastera ma jeszcze więcej atutów. Zaczynając od nowych silników 2,3 dCi.

 

Skoro wiadomo, że Master często jest podwoziem do dalszej zabudowy np. skrzyni, kontenera lub firanki, to słusznie domyślimy się, że te najmocniejsze silniki znajdą w nich zastosowanie. Także i w naszym Twin Cabie mieliśmy 165 KM i, uczciwie mówiąc, akurat tyle tam trzeba.

Kontener zbudowany z lekkich materiałów i zabezpieczony firankami ma tu 10 m2powierzchni ładunkowej, czyli zależnie od wożonego towaru można go zmieścić ponad 22 m3. Niestety, musi być lekki, gdyż jedziemy samochodem o klasie wagowej 3500 kg DMC, a ładowności ok. 900 kg. Tak to wygląda w dokumentach…

Dostawcze furgony z „gołębnikami” są znane od dawna, spotyka się też wydłużone kabiny, w których urządzono dwie leżanki, jedna nad drugą. Ta nowa oferta różni się od nich, bo w wydłużonej o 60 cm części kabiny przygotowano leżankę o wymiarach 65 na 214 cm, pod której trzema materacami znajdują się obszerne schowki, miejsce na lodówkę lub ogrzewanie postojowe.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...