Navara bez resorów!

Niezależnie od pierwszej prezentacji nowego samochodu z Barcelony spotkaliśmy się z szefami Nissan LCV, czyli nowej marki budowanej właśnie w ramach aliansu Nissan – Renault, a nastawionej oczywiście na pojazdy użytkowe.

 

Navarra miała już swoje lata, co oznaczało także bagaż dobrych doświadczeń. Zatem nowy model oparty jest na tych samych podstawach – solidna rama 4-napędowego pick-upa, ale o lepszym wyglądzie i wyższym komforcie. Dlatego, zostawiając podstawowe wymiary niemal bez zmian (tylko długość lekko wzrosła), zastosowano po raz pierwszy w tej klasie tylne zawieszenie wielowahaczowe 5 Link. Czy to nie za delikatne? Pomijając już przejście odpowiednich testów, użytkownicy Navarry większość, i to zdecydowaną, przebiegu robią na dobrych albo i bardzo dobrych drogach. Totalny off-road to margines. Konstruktorzy ocenili, że da się i w jednych i drugich warunkach podróżować bardziej komfortowo.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...