Nowa twarz i serce

Jaki jest ten nowy XF? Szerszy o 5 cm, z kilkuset zmianami i nową twarzą, ale nadal przypominający popularną „105”?

Choć nowy DAF jest zaprojektowany do masy DMC 44 t, to dla kierowcy najważniejsza będzie i tak… kabina. Jest podobna do dotychczasowej, choć sporo w niej zmieniono. Nowy jest pas przedni z potężnym wlotem powietrza, nadkola, spoilery, stopnie wejściowe (dwa osłonięte są dolną częścią drzwi).

W środku kabina ma 2,25 m szerokości i tyleż wysokości (wersja Super Space). Wymuszone przez Euro-6 poszerzenie kabiny wyszło na dobre użytkownikom,  gdyż leżanka ma teraz 2,2 m długości, 70-80 cm szerokości i 16 cm grubości.

Co bodaj najważniejsze – podłoga kabiny jest mimo wszelkich zmian pod spodem, jedynie o 3 cm wyżej, niż była (147 cm), a to oznacza, że wchodzimy tylko po trzech wygodnych stopniach i w środku znajdujemy niewielki tunel silnika.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...