8 lat wzrostu?

Czyli, wracając do ciężarówek, wcale nie zagapiliście się z nimi…

– Było absolutnie wiadome, że, szczególnie po wejściu do Unii, zacznie się boom inwestycyjny, setki budów wymagają przewożenia towarów. Wyczuć, że segment ciężarowy będzie rósł nie było trudno. Tylko skąd wziąć kapitał?

Wracając do samych ciężarówek. Dawno temu w Niemczech handlowałem nie tylko samochodami osobowymi, lecz również ciężarowymi. Okazało się, że więcej można zarobić na handlu ciężarówkami. Z powodu lepszej opłacalności zająłem się samochodami dostawczymi i ciężarowymi, ściągnąłem sporo Mercedesów 207. Jeszcze przed powstaniem Inter Cars zaopatrywałem kilka warsztatów naprawiających samochody ciężarowe.

Będąc tak dużym dystrybutorem części, bo macie największą w kraju ofertę, ponad milion pozycji w katalogu, nie macie problemów z ogarnięciem tego, z wyszukaniem części w magazynie?

– Zdarza się, że nasza informatyka odmawia współpracy, tracimy orientację, jesteśmy jakby niewidomi. To jest groźne dla firmy, a w ubiegłym roku system padł na tydzień…

Pomijając pewne gotowe moduły, system informatyczny jest pisany specjalnie dla naszej firmy. Ludzie tworzący dla nas programy muszą mieć pomysły wzmacniające naszą elastyczność. Założenie jest takie, że śledzimy on-line przepływ towaru, niezależnie od tego, czy jest on w magazynie czy na samochodzie.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...