EuroCargo – wyższy moment!

Właściwie Iveco lekko spóźniło wprowadzenie tego samochodu. Przecież dystrybucyjne EuroCargo było już sprzedawane w wersji Euro-6, bo takie były przepisy, ale teraz pojawia się faktycznie nowy model.

 

Pokazaliśmy już, jako pierwsi, jak wygląda nowy samochód klasy lekkiej z Brescii, ale teraz możemy dodać garść szczegółów. Zwłaszcza tych ważnych, dotyczących eksploatacji i zmienionych ośmiu poziomach mocy, ale teraz specjalnie opracowano dwa z nich, 4-cylindrowe 4,5-litrowe silniki o mocy 160 i 190 KM. Ponieważ lżejsze modele EuroCargo szczególnie często wykonują swoją pracę w miastach i wokół nich, dopasowano charakterystykę silników do takich zadań i podniesiono o 8% moment maksymalny, a jednocześnie moc maksymalną dostarczają przy 2200 a nie 2500 obrotach. Ma to oczywisty związek z zachowaniem się samochodów przy przyspieszaniu, ale i zarazem wpływa na ekonomiczną eksploatację.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...