Renault Construktion

Wiemy od niemal dwóch lat, gdy to pokazano nową generację ciężarówek z Lyonu, że konstrukcyjne samochody dzieli się teraz na dwie spokrewnione oczywiście, ale przeznaczone do różnych zadań serie C i K.

 

Na pokazie w kopalni BlueValley koło Lyonu demonstrowano nam ostatnio pełniutką gamę, na pierwszy rzut oka identyczną z egzemplarzami pokazanymi dwa lata temu, ale jeszcze dopracowaną i poprawioną. Bo Francuzi wykorzystali ten czas na sporą ilość testów i tych wewnętrznych, i zewnętrznych. Np 15 zagranicznych firm eksploatowało C i K w najtrudniejszych warunkach terenowych, a obecnie 40 kolejnych jeździ wywrotkami i betoniarkami najświeższej wersji Euro-6.

Konstruktorzy terenowych Renault podkreślają, że w większych kabinach kierowca ma wyższy komfort, a lepsze silniki i przekładnie zautomatyzowane Optidriver pozwalają na łatwiejsze pokonywanie trudnego terenu.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...