MiLoG wybuchnie?

Dzisiaj w sprawie MiLoG-u możemy czekać i...?

– TLP szykuje się na różne scenariusze rozwoju wydarzeń. Jesteśmy przygotowani, by dalej walczyć. Niestety, mamy przeciwników nie tylko w postaci organizacji pracodawców i pracowników z państw starej Unii, ale i na naszym krajowym terenie, gdzie polscy związkowcy ściśle współpracują ze swoimi zachodnimi kolegami. Szkoda, że nasze krajowe związki zawodowe nie czują pułapki, w którą wchodzą. Pracodawcy zachodni nie dlatego szermują hasłami o dumpingu socjalnym, że chcą dobrze dla naszych kierowców. Chodzi o przejęcie albo odzyskanie miejsc pracy przez Europę Zachodnią. A gdy tak się stanie, to gdzie będzie polski kierowca?

Firmy nie mają z czego zapłacić więcej kierowcom?

– Gdyby większe wynagrodzenie było możliwe, to wiele firm już by to zrobiło. Dziś główną barierą rozwoju jest brak kierowców. To nie kierowcy stoją pod bramą przewoźnika, ale przewoźnik aktywnie stara się ich pozyskać, czasem, niestety, kosztem swoich konkurentów. W tym stanie rzeczy każdy rozsądny menedżer z chęcią zwiększyłby wynagrodzenie, aby zatrzymać kierowców w swojej firmie oraz pozyskać nowych pracowników.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...