Renault dostawcze

Jeśli jest się od 17 lat liderem w Europie, a chce się być graczem na skalę światową, trzeba oferować więcej niż inni…

 

Dział samochodów dostawczych Renault z jednej strony poszerza ofertę produktów i wchodzi w nowe segmenty (pisaliśmy niedawno o przygotowaniach do produkcji tonowego pick-upa Alaskan), a z drugiej poszerza możliwości aktualnej gamy.

Nawet jeśli ta gama jest niezła, bo pozwala na kontrolowanie ponad 14 procent rynku europejskiego LCV, to klient zawsze oczekuje więcej. Po ubiegłorocznej modernizacji dwóch samochodów dostawczych, Trafika i Mastera, powiększyły się możliwości modyfikowania ich wersji podwoziowych. Bo oprócz masowej (Trafic to 1,6 mln sprzedanych pojazdów) produkcji blaszaków Renault specjalizuje się w podwoziach, szczególnie dotyczy to Mastera, który jest idealnym pojazdem do takich celów.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...