Integracja w Grupie Volvo

Od stycznia br. w grupie Volvo zaszły spore zmiany. Reorganizacja związana jest z decyzją sprzed 12 lat, gdy Volvo kupiło Renault. Nadszedł czas pełniejszego wykorzystania wszelkich możliwości, jakie może nieść fuzja koncernów.

W krajach regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) integracja sieci będzie trwała do dwóch lat, w efekcie klienci zyskają wzrost zasięgu terytorialnego (gęstość stacji) o 30-40% w przypadku marki Renault i o 10% dla marki Volvo.

A w Polsce? Po trwającej reorganizacji mamy w nowej strukturze Volvo Group Trucks osiem różnych spółek, w tym Renault Trucks kierowane nadal przez Phillipe’a Gorjux oraz Volvo Trucks kierowane przez Małgorzatę Kulis.

To, że działalność handlowa będzie odseparowana nie oznacza, że nic się nie zmieni. Dopuszczalne będzie działanie serwisów dwumarkowych. Pierwsze dwa, Volvo w Młochowie i w Gdyni, będą nie tylko oflagowane dwoma kolorami, ale faktycznie będą wykonywały usługi dla obydwu marek.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...