Transporter T6

W teście jeździliśmy wersją Caravelle Comfortline, zatem osobową i bardziej luksusową niż typowe furgony. Prawda jednak jest taka, że wielu z tych luksusów nawet do końca nie odkryliśmy. 

To spory samochód, ma w wersji z długim rozstawem 5,3 m długości, w wersji furgonu miałby ładownię na prawie 3 m. Jeśli ładowność Caravelle wynosiła niespełna 800 kg, to przecież w wersji T6 dochodzi do 1,4 t.

Slogan reklamowy VW głosi, iż w Transporterze kierowca nigdy nie będzie odcięty od świata. Chodzi o sporą ilość wyposażenia kabiny, w tym tzw. infotainment. Na ekranie o przekątnej 12 lub 16 cm można nawigować i wyświetlać liczne informacje z systemu. Gniazdka do ładowarek i innych urządzeń pozwalają podłączać wszystko to, czego używamy, w tym komputery, tablety. No i Transporter ma dostępną w pakietach dużą ilość systemów wspomagania kierowcy, od ACC, przez hamowanie pokolizyjne, ostrzeganie przed najechaniem, doświetlanie zakrętów.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...