MAN sprzedał najwięcej

W doskonałych humorach kierownictwo MAN Truck & Bus Polska spotkało się zprasą, gdyż sprzedaż w ub. roku była tak dobra, że nasz rynek wysunął się u MAN-a na drugie miejsce w Europie, za Niemcami.

 

Zanim jednak prezes Piotr Stański i dyrektor handlowy Bernard Wieruszewski opisali dokładnie sytuację na polskim rynku, o sytuacji marki MAN na świecie mówił Johan Björnör, odpowiedzialny od niedawna za nasz region – Europywschodniej w nowych strukturach spółki.

O ile w większości krajów świata rynek ciężarowy w ub. roku zadołował, szczególnie w regionie BRIC (Brazylia, Rosja, Indie i Chiny), to w Europie, na szczęście, sprzedaż poprawiła się o 16,5%. Dla samego MAN-a miniony rok oznaczał wzrost o 21% w Europie, kilkuprocentowe spadki w większości państw, a katastrofalny spadek w Rosji.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...