Jak Iveco redukuje CO2?

Na ostatniej konferencji stowarzyszenia ACEA (Producentów Samochodów) szef Iveco Pierre Lahutte wziął udział w panelu poświęconym współpracy na rzecz ograniczania CO2 w transporcie drogowym. Mówił tam głównie o roli, jaką dla środowiska naturalnego ma napęd na silniki zasilane gazem. Nic dziwnego, skoro Iveco i CNH Industrial są liderami w produkcji pojazdów zasilanych gazem.

Jak uzasadniał P. Lahutte – napęd gazowy jest najlepszym kompromisem między emisją spalin, kosztami operacyjnymi i osiągami pojazdów. Napęd jest dostępny niemal wszędzie, a na pewno ma największy potencjał do szerokiej dystrybucji w Europie. Stralis LNG Natural Power ustawiony przed salą konferencyjną był jednym z 500 takich pojazdów krążących po Europie, głównie po: Francji, Holandii, Hiszpanii i Włoszech.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...