Scania 2012

Miniony rok był udany i ciekawy z punktu widzenia Scanii Polska. Zaczynając od niezłych wyników sprzedaży ciężarówek.

Odpowiedzialny za marketing Paweł Paluch przypomniał, że Scania już 10 lat temu zrozumiała, iż kierowca jest najważniejszy, stąd m.in. rozpoczęto konkurs Young European Truck Driver, który cieszy się coraz większą popularnością. Wydarzeniami roku 2012 dla Scanii były: właśnie konkurs YETD, wprowadzenie gamy samochodów budowlanych, wprowadzenie silnika Euro-5 SCR, systemu Scania Active Prediction i Ecolution. Wprawdzie budowlanka przeżywa kryzys, ale Scania ma doskonałą gamę pojazdów, prezentowaną w czasie spotkania z prasą, która zaowocuje i zaprocentuje w kolejnych latach. Podobnie jest z wersją Euro-5 PDE SCR, wprowadzoną dlatego, że klienci Scanii lubią rozwiązania proste i ekonomiczne. W tym roku przybędzie co najmniej 500 takich ciągników. Równolegle będą sprzedawane wersje XPI z wtryskiem AdBlue lub bez.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...