Dostępne jeszcze w 2016 r.

Mercedes-Benz doskonali systemy bezpieczeństwa aktywnego w stopniu przewyższającym wymogi europejskich dyrektyw.

 Dynamiczny rozwój rozpoczął się właściwie od momentu wprowadzenia EBS, nowoczesnego systemu integrującego działanie hamulców poszczególnych kół w celu uzyskania maksymalnej wydajności hamowania, a także nowych możliwości sterowania ciężarówką. W tym okresie (1996 r.) swą premierę świętował Actros, skonstruowany w oparciu o komputerowe systemy sterujące układem napędowym i hamulcowym. Po dwudziestu latach flagowa ciężarówka marki Mercedes-Benz potrafi poruszać się bez pomocy kierowcy, a także zahamować przed jadącym lub stojącym pojazdem (przeszkodą). To duży postęp, zważywszy że Mercedes-Benz jest jak dotąd jedynym producentem samochodów ciężarowych oferującym tak rozbudowany pakiet bezpieczeństwa aktywnego.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...