Dostawcze trio Opla

Choć Opel późno zajął się samochodami dostawczymi, już zaczyna osiągać sukcesy handlowe, o których słyszeliśmy na prezentacji aktualnej gamy dostawczej marki.

 Tak w całej Europie (100 tys. dostawczaków w ub. roku), jak i w Polsce Opel zwiększa dostawy. W ub. roku udział Opla w segmencie dostawczym wyniósł blisko 5% (mimo ledwie kilku lat obecności), a w pierwszej połowie tego roku klienci kupili ponad 1500 modeli Combo, Vivaro i Movano. To ponowny wzrost o ok. 45%. Największe zainteresowanie budzi Movano, które jest hitem w klasie dostawczej.

Do tego tria dostawczego można by dodać jeszcze nową Corsę Van, jednak specyfika segmentu każe koncentrować się na większych pojazdach. O ile Vivaro jest częściej wybierane w wersjach pasażerskich, o tyle Movano występuje głównie jako podwozie pod zabudowy specjalistyczne. Dobra relacja wartości do ceny, niskie zużycie paliwa i poprawa sieci serwisowej to, poza samymi pojazdami, filary polityki Opla.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...