Drodzy Czytelnicy

Pisaliśmy już o hitach salonu w Hanowerze, ale o tych ciężarowych. Teraz czas na nowości naczepowe, których jest całkiem sporo, ale i na nowe furgony, które mają również swój dobry czas. Producenci naczep i samochodów dostawczych mieli potężne stoiska i przedstawiali także swoje produkty na zewnątrz dużych hal wystawienniczych. Tu możemy pokazać tylko część wielkiej oferty, którą nawet na takich wystawach firmom uda się zgromadzić.

Z tematyką vanów wiąże się widoczny w środku tego wydania dodatek specjalny, poświęcony 25-leciu „Van of the Year”. Będąc niemal od początku częścią tej europejskiej rodziny, mamy możliwość szybko informować Was o nowościach tej branży, może lekkiej wagowo, ale szalenie ważnej. Swoją drogą, przypominając sobie kolejnych zwycięzców konkursu, łezka się w oku kręci, jak ten czas i jak postęp w motoryzacji biegnie…

W naszych testach zwykle jeździmy klasycznymi, większymi lub mniejszymi ciężarówkami, a tym razem padło na hybrydę. Może to znak czasu, bo kilka marek forsuje takie rozwiązania napędów alternatywnych. Nikt nie wie, jak się potoczą losy hybryd, ale dzisiaj one są pomostem między klasycznym truckiem a jeszcze nieznanym samochodem ciężarowym drugiej połowy XXI wieku…

Wiecie, jakich sztuczek używają niektórzy do oszukiwania tachografów? Pewnie tak, a jak nie, to przeczytajcie o odkryciach kontrolujących ciężarówki.

Wprawdzie dziś mało kto sam naprawia samochód, ale gdy się psuje – potrzebne są części. I nie same części, ale to, jak one szybko trafiają do warsztatów jest intrygujące. Zobaczcie, jak to wygląda na przykładzie giganta z Zakroczymia.

Zapraszam, jak zawsze, do lektury stałych pozycji, m.in. tuningu, trakera miesiąca, historii.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...